Monday, June 20, 2011

Fanpage FB yang sokong dan bantah hubungan Lisa Surihani dan Yusri bercinta!

www.tips-fb.com





Whoa, Lisa Surihani dan Yusri KRU. Sejujurnya aku pun tak berkenan. haha, tapi tak berkenan ke aku, tak suka ke aku.. tak minat ke aku.. tak secocok kah.. apa-apa sahajalah. SIAPA AKU nak halang si Lisa dan Yusri bercintan. haha.


wahai rakyat Malaysia sekalian alam, marilah kita sama-sama tepuk dada tanya balik diri sendiri.. Siapakah kita nak menghalang atau paling sedap ayat tak nak merestui hubungan mereka. Paling tak pun peminat.. tak ada kena mengena dengan hidup si Lisa dan Yusri. 


Save Lisa Surihani from Yusri KRU



Biarkan Lisa Surihani bersama Yusri KRU jangan ganggu mereka.



Haish, lepas dah create page macam ni, then gaduh-gaduh tak tentu pasal. Buang masalah gaduh-gaduh atas benda remeh temeh ni, Korang gaduh ke, keluar air mata darah ke, the fact yang mereka tengah bahagia takkan berubah. Haih. Pelik-pelik. Bahagia atau kecewa silalah abaikan. Apa-apa pun semua mereka yang tanggung. Rasa kelakar bila jumpa 2 page kat facebook berkaitan dengan Lisa dan Yusri. Yang satu page sokong dan yang satu lagi nak bangkang. Sudah-sudahlah masuk campur dalam hal yang tak sepatutnya. Chills! Semua orang berhak memilih pasangan atau apa yang mereka suka. Mereka pun manusia biasa ada perasaan mahu dan tak mahunya. Apa dah aku merepek.



Apa pun aku percaya admin yang create page facebook ni sekadar nak having some fun. But still. It's their life. Chillaxx! Yang pasti siapa kita nak judge melalui luaran yang mereka tak serasi bersama cewah.Pasni leh suruh diorang duet lagu serasi bersama ek? Ayat Yusri paling takleh blah, " rasa macam muda bila berkawan dengan Lisa " 12 tahun perbezaan umur tu dah bukan satu masalah sekarang ni.Oh ye ek, sekarang ni memang trendkan macam tu. Mungkin perempuan lebih selesa dengan lelaki yang usia lebih matang berbanding diri dia. Sebabnya? sebab lelaki lambat matang. Amik yang tua-tua. dah matang. ko ngamuk ke apa.. dia senyum aja. nama pun dah matang. ye dok? haha back to reality laa.. Lelaki ke perempuan semua pun manusia biasa. takde yang tak de emosi, rasa nak marah, penyabar tak tentu hala.. semua ada kelemahan dan kekurangan. Tak wujud lelaki macam SETH TAN tu, semuanya hanyalah impian dan fantasi. haha. come on guys. u know it! jangan jadi denial.



Well, moga hubungan mereka yang matang akan berkekalan. Doa untuk kebaikkan orang tak salah. Baik tau. So jangan nak doa buruk-buruk. Kalau jadi yang bukan-bukan. Janganlah pula cakap I TOLD U SO! heppp, tak baik!! kita rancang macam mana pun Allah juga yang tentukan. Sebelum merepek bukan-bukan. Jom stop. Ehem sebelum tu, sorrylah lama tak menconteng membebel di blog. Terima kasih pada yang bertanyakan soalan di emel mahupun formspring ye. =D






p/s: kesimpulannya lagi ramai tak suka dari suka. haha aku main hentam je. Sebab lagi ramai yang like page selamatkan Lisa dari Yusri. lol. 

4 si gojes suke membebel:

nina suhaina said... [Reply]

sokong entri akak ni. saya tak suka lisa ngan yusry. sobsob. tapi walau tak suka pon tetap mendoakan yang terbaik untuk dorang kalau da memang jodoh lisa tu dengan yusry. huahua..

nina suhaina said... [Reply]

sokong entri akak ni. saya tak suka lisa ngan yusry. sobsob. tapi walau tak suka pon tetap mendoakan yang terbaik untuk dorang kalau da memang jodoh lisa tu dengan yusry. huahua..

C!k LaYLa PiPi GeBu said... [Reply]

kak intan..lama tak post entry kan..tertunggutungu..hehhehe....
btw..dorunk sweet pee...heee...alaaa..kalau dah jodoh apakan daya...but lisa ngn SAM pon ok kan..tak pon ngn FAHRIN..hehehe..
alaaa..kalau dah jodoh..buat 1juta fan page sekali pon...apa gunaaa...
apa pon tak bleh...hehehe

http://ciklaylapipigebu.blogspot.com/

FIFIEY LYCHEE MARATION said... [Reply]

haha, ada jugak mcmni.. aduhaii, banyak lg kn yg boleh diperbuatkan drpd membina laman2 page sebegini. apapun, semoga mereka dpt yg terbaik.

Related Posts with Thumbnails