Tuesday, January 26, 2010

Pencuri Mastering BDS Final Year!

www.tips-fb.com

hi salam singgah semua,terima kasih sudi baca blog aku ek.. rajinnya blogwalking.rajin nye berjogging kat blog orang lain.hehe.takpe2..baik untuk kesihatan..

hari ini aku cuti sempena republic day of India.. semalam aku ada exam paper endodontics.aku jawab hampas gile.. sekali aku keluar lepas exam.nak masukkan pencil case dalam beg..aku tengok ada satu buku aku hilang.. buku MASTERING BDS FINAL YEAR.. yes2 that book..so precious ok that book..

dalam buku mastering ini ada semua subjek..(7subjek).. semuanya macam past year questions and siap ada jawapan lagi..dan untuk orang-orang yang suka study last minit macam aku dan sangat-sangat pemalas macam aku ni..buku itu sangat-sangat berharga... ouh sedih sangat buku itu hilang..

puas aku cari-cari..pikir-pikir..aku ada salah masuk beg orang lain ke tadi.seingat aku memang ada.. dalam buntu-buntu dan sedih-sedih dan betape benyek nye muka aku tu.. aku jumpa member aku and bagitahu aku hilang MASTERING...

diorang kata,
"ala tan.aku pon hilang ni.. MR.Y amik tadi.."

"aik dalam beg aku pon dia selongkar? "
" ha'ah dalam beg pon dia amik.tah hape2.."
"cet down aku.cmne aku nak bace tuk subjek len yang tak habes lagi.agak2 lah..kalo aku letak kat luar beg len cite lah kan..ni dlm beg aku"

cet...MR.Y tak nak bagi guna buku tu.abes dia amik..tak ada lah mahal sangat tapi mahal la buku tu kan.. dia kate buku tu MASTER OF FAILURES!!! wth,

sabar je lah.

p/s: rasa nak seludup MR.Y punye bilik curik balik mastering aku..dem!



2 si gojes suke membebel:

Ahn said... [Reply]

ape kau tulis tan.aku xphm sgt la.tulis english la lenkali ok.
wakakaka

IntanBerlian said... [Reply]

cet.t aku ckp tamil.ko phm kan.

Related Posts with Thumbnails