Sunday, October 04, 2009

KENAPA LELAKI NAK CARI POMPUAN LAIN????

www.tips-fb.com

ok.aku ade persoalan yg bermain diminda aku ni...actually xde kaitan dgn aku.just tetibe je aku mcm nk tau.



KENAPA LELAKI NAK CARI POMPUAN LAIN????
and aku rase...aku de jawapannya walaupon cket lah.... dan aku sgt appreciate if korg sume leh tlg bg sumbangan jawapan utk aku..
xde kene mengena dgn yg hidup dan mati.ok
  1. sbb girl dia xreti2 nak berubah kalo dah ditegur.dah wat slh tegur xphm bahase plak 2 ek?
  2. xreti nak layan bf dia elok2? kasar semacam.then g kat pompuan len.lagi sng?
  3. kaki kikis bf...dah r org tu ssh.uish.
  4. kurang ajar nye awek?
  5. xreti memasak..kesimpulannya xde ciri2 gadis melayu terakhir.malah mutakhir yg penuh kemodenan.
  6. Isteri yang xpandai jage bdn tuk laki dia...
  7. xpon dah GATAL sgt nk menggedik ngn pompuan gedik..
ok lagi2....cepat share ngn aku....

p/s: perempuan itu ibarat bunga mawar.sungguh cantik rupanya tapi berduri...namun duri itulah melambangkan martabat dirinya...( adekah masih lagi digunakan sekarang?)



 ok..ppl.cube tgk 3D ni...sape nampak pe diye gmbar ni....

 
ok.xde kene mengena ngn entri aku...btw aku suke kucing2.sgt3.hehe..




8 si gojes suke membebel:

Ahn said... [Reply]

gmba last tu bkn kucing la tp kutak!

Zoelhilmi said... [Reply]

gambar kat atas tu gambar kanggaroo..juling mata zoel

IntanBerlian said... [Reply]

to zoel :hehe.yeah gudjob,dat was kangaroo. waahh hebat tol ek zoel.lol.

to kiwi : hehe...kutak sounds ugly. kuceng yg comel jd buruk ok.

Ahn said... [Reply]

name pn mix kn.aha.

Anonymous said... [Reply]

aku nk tmbah sebab2 diatas...

8 - da memang dasar laki tu buaye.. bagi 18 pompuan pon xckp..
9- laki tu niat nak kikis duit awek die..ble awek die da miskin, g la cari yg baru.
10- awek die yg suh g cari len sbb nympah tgk laki die
11- sbb laki tu da mmg xske kat awek die..paksa cana pon xsuka jugak..

sekian,terima kasih..

p/s : aku tgh tekanan perasaan yg mlampau.. skt ati ngn simulation fyp yg xjadi... isk! :(

IntanBerlian said... [Reply]

to kiwi: hahaha.duh.klo chindian sdp bunyinye..kutak buruk gile.ptt bg name frocat..hahaha.glamer cket kot.

IntanBerlian said... [Reply]

Hhehe.xie.hmm aku stuju pe ko ckp tuh.weh lek r emo plak.huhu...actually aku nk sgt lah dgr positive reason dr lelaki.huhu.

Anonymous said... [Reply]

haha.. emo sbb bngang ngn projek.. heee....

Related Posts with Thumbnails