Tuesday, April 05, 2011

Saya Mahu Header Percuma!

www.tips-fb.com

Salam Readers,


hehe tengah skodeng-skodeng blog terjumpa pula benda free. apa yang free nya? hehe. YiedPozi nak bagi header free. siapa tak nak barang free. ni bukan cikai-cikai punya ok. Yied memang pandai design header, nak tengok artwork Yied. hah KLIK SINI


seperti biasalah, I memang tak ada photoshop. nak beli header pun tak mampu *kedekut* haha. bukanlah aku tak tahu nak beli kat mana, cuba gak carik kat pasar malam.. tak jumpa. kat mana ek? *lempang*  padan muka kena lempang. kan-kan? Ala kalau ada photoshop pun aku tak pandai nak godeh sana-sini. kompem jadi cincai punya, nak buat muka comel, teredit muka kingkong pula kang, baik tak payah.


so marilah kita mencuba nasib, kalau bertuah? Alhamdulillah. kalau tak? dah kau tak bertuah, sonyap aja. tak payah bising-bising. caranya, sonang aje ni.. 


Photobucket

KLIK YIEDPOZI
kalau nak tahu syaratnya,


3 orang bertuah akan dipilih. so mari kita mencuba nasib ye!
Tarikh Tutup: 10 APRIL 2011


p/s: aku memang pantang betul orang cakap pasal header ni. free pula tu.haha

3 si gojes suke membebel:

AdaAkuKesah said... [Reply]

header free ni mmg aku minat sgt.. mmg sedang mencari header ni.. terkapai kapai blog aku takde kepala ni

KNS said... [Reply]

wah wah....
mcm berminat =p

Yiedpozi said... [Reply]

Thanks join

Related Posts with Thumbnails