Saturday, December 05, 2009

Contest! Mr.Raja Kamil yang sangat baik hati nak bagi aku hadiah free..lalala.

www.tips-fb.com

    CONTEST! CONTEST! CONTEST!


amacam.cun x?? aku nak pink leh x?

Raja Kamil seorang usahawan internet sepenuh masa mengadakan cabutan bertuah lagi.
Hadiah kali ini lebih lumayan daripada sebelum ini.
Begitu juga dengan syaratnya, paling mudah, tak sampai seminit pun masa diperlukanuntuk peluang memenangi hadiah beliau.
Jika anda hendak memenangi sebuah MP3 Player berkapasiti

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hehe,malam ni aku sungguh xde keje kan.
aku post entri byk2.suke suki je aku ni.btw..aku tengah
gatal tangan skodeng2 blog2 orang..
lalu,terjumpe plak dengan contest
yang sangat2 lah senang mahu join,
tapi sumenye bergantung pada luck kan.
yelah,da Mr.Raja Kamil ni cakap
lucky draw...
so cepat2 sume doakan
ke'lucky'an aku..hehe.
baik2nye hati korg nk doakan utk aku.
terima kasih..
lalalalalala.

yang pasti Mr.RAJA KAMIL...
terima kasih
sebab nak bagi aku hadiah free..hehe..
baiknya hati..lalala.bajet tol aku ni.
mcm boleh dapat sesenag itu je ek??

ok.sape2 nak join leh join ye..senang je rules dia
ni..korang xyah bebel panjang mcm aku pon xpe..
juz buat mcm aku ni..

p/s: leh x kalo nak mimpi mp3 pink tu malam ni?? hee,

2 si gojes suke membebel:

Dak Wan® said... [Reply]

Nak tulis entri jewr eh?

Dak Wan® said... [Reply]

Teman pon joint jugak! Hehehe

Related Posts with Thumbnails