Saturday, December 12, 2009

tolonglah bersihkan sawang2 kat blog aku ek.hehe..syg korg boleh?

www.tips-fb.com

yeeha,m back... setelah bersawang sekian lamenye blog kesayangan aku ni kan..hoho.. maaplah komen lambat approve..n xmelawat blog2 korang sume..huhu..

tenet aku macam siot..tah nape xboleh buka plak blogspot dan blogger..maka dengan itu aku retire jap ye.. sambung balik lepas aku balik malaysia 25/12/2009 nanti...hah? ye..ye...aku nak balik malaysia dah..haha.xsabar aku rase...

sebenarnye aku rase macam soul aku sume dah ade kat malaysia lah..tinggal badan aku je kat sini..mcm zombie dah aku...

sekarang aku bizi sikit...lepas prosthodontics sekarang aku department periodontics...keje aku kali ni ialah membersihkan gg org.huhu...mcm2 rupe aku jumpe..akukan bakal dentist yang tabah.maka dengan itu..seteruk mane pon gg korg aku cube untuk korek dan korek sampai bersih..dengan jayanya.huhu.. ade sesape nak wat scaling dengan aku??dijamin tak sakit punye...haha...

ok lah..end of entry.aku kat cc ni..malas aku nak lelame kat cc..daa~

p/s: selamat bersawang wahai blog...rajen2 lah korang tolong bersihkan..buangkan sawang2 kat blog aku ek.hehe...

2 si gojes suke membebel:

eza2odette said... [Reply]

saya!saya!nak wat scaling ngan putihkan gigi tuh. erk..tatau la ape term u ols guna. dapat discount tak? (^^)

bellar0ssa said... [Reply]

hehehe. scaling dan bleaching..leh2 xde hal la.gaga.t intan buka klinik dlu ek.lama la lagi.

Related Posts with Thumbnails