Sunday, September 13, 2009

Bile Nak Kahwin???

www.tips-fb.com

sekarang dah lewat sgt..hampir pukul4 pg.tp aku xnak tido lagi.hm kene tggu waktu sahur nih.kalo x confirm lah den xbgn t... 
hmm lately ni kan,kalo aku call mak aku je.mesti nye lah mak aku ade ckp pasal kahwin..esh.tua sgt ke aku neh.. dah mmg patut kahwin ke?? umur p0n baru 22thn..hmm baru ke?? kompius jap..
aduhai....
"long,ckp kat danial kumpul duit"
"t lepas along abis belajar.tunang..pas danial abis belajar..leh kahwin"
"hah.kalau danial xnak hantar rombongan pinang.nanti ma yg pinangkan dia"
"cepat2 kahwin,cepat ma ngn ayah dapat cucu"
"xde nak langkah2 bendul,along kahwin dlu"
"hah birthday along nnti leh suruh danial dtg umah,bw cincin tunang sekali.tunang je dlu"


mak aiii....bior betik mak aku neh...adeh2.ma sabar2 dlu ma..mmglah bende baik.
tp..mane nak cekau duit ma oii...huhu.xpe2,nanti sampai masenye gak..
mak aku ni bkn main2 lagi dah ni..serius semacam je..
sampai ugut nk pinang danial.hahaha.
pastu kuar plak pasal cucu..aduhai..mude ag ni ma.hahaha.
danial ckp kne kumpul duit dlu lah ma..hehe


hmmm.word kahwin mmg sng diungkap..tp nak laksanakannya.
xsemudah menyebutnya..boleh ke aku ni nk jadi isteri org? dah sedia ke?
leh ke aku jadi ister yg baik mcm mama? mcm mak danial? leh ke?
bermain2 kat minda aku..ouh mcm belum boleh.


ngat sng ke? org ckp kite kene kwen ngn family bakal pasangan kte nnti.
mcm mane aku nk sesuaikan diri?sshnya..ye mmg ssh..aku belum
lagi puas duk bwh ketiak mak aku..belum2.aku belum puas
nk tid0 sekatil ngn mak aku...
belum puas dibelai2 dimanja2 ngn mak aku..
DAH TU ADA HATI NAK JADI BINI ORG?
NAK JADI MAK ORG???
oh TIDAK2...


tapi hati kecil aku sentiasa cemburu kalo aku dgr2 ke tgk2 ke
ade org2 muda sebaya aku ni da selamat mendirikan rumahtangga.
yela..sape xnk kahwin kan??huhu..
InsyaAllah...bila tiba masanya.aku yakin aku dah sedia..
tggu saje..haha..bilekah itu??
Wallahualam..
yg pasti..aku nak capai cita2 ku dlu..
perasaan nak kahwin tu..aku simpan kemas2 dlm
lipatan hati aku... =D
(5thn lagi kan syg??? amin~)




p/s: God grant me serenity to accept the things that I cannot change, the courage to change the things I can and the wisdom to know the difference..

2 si gojes suke membebel:

fatt said... [Reply]

hahaha..intan2.
da dapat greenlight tu..
ape lagi :P

bellar0ssa said... [Reply]

hahaha.aduhai fatt.. mane nk cekau duit,keh2.kne wat loan neh..haha

Related Posts with Thumbnails