Thursday, September 17, 2009

Yeah.Parcel dah sampai!!!

www.tips-fb.com

Akhirnye setelah sekian lame aku menanti parcel..sampai gak akhirnye.hehe..
3minggu satu penyeksaan tuh.hmm takot gak baju raye aku dikebas 0rg
mcm dulu tuh..t ade plak xde kuih raye..huhu.
cube teka cepat bape berat parcel aku..
42kg..hahaha... de 3 kotak..time kasih ma.
huhuhu...byk x? de mcm2 neh.bak kate ma..
xpela..ma kan jrg2 post parcel tuk along(yeke?hehe)
 
 ok.kuih raye mesti ade.ade mcm2 jenis.sume tuh busu aku yg wat..haha.xrase
lagi.tp ma ckp sume p0n sdp2..
yg bestnye.de satu tu namenye biskut intan...haha.
 
ok.baju raye p0n mesti ade,yeah..ade dua.tema batik thn neh.ma bg ngn tudung skali.
hmm xdptlah aku sedondon ngn family aku kali neh..akulah sorg2 yg kt india.duh.
yg tgh2 tuh baju kebaye adik aku.aku rembat..hahaha.
 
 ok.mmg byk.aku tau.agak2 stok bape bln neh..
 
  
sardin wajib ade seh..
hmmm time kasih byk2 kat mama dan ayah aku..huhu.
walaupon along xbalik raye..tp ma ngn ayah dan adik2 tetap dkt kat hati along.
xlupe juge keluarga aku.aduh sdhnye..
hmm dan yg terakhir buah hati ksygnku...
ampun dan maaf..duh=(

p/s: nak raye bersame family.tp bile ek??

4 si gojes suke membebel:

mrs. hazwan said... [Reply]

Slamat arie raye, tan.. =) jgn nanges tr0k sgt taw.. take care.. (^__^)

::smaku:: said... [Reply]

hahaha.sori aku gelakkan ko intan tp seyes klaka. sardin kat rumah aku langsung x laku. hehe.
neway slamat hari raye..maap zahir batin~

norina hakimi said... [Reply]

best nye dpt parcel..nti jgn lupe buat open room, nk mkn kuih "Intan"..hehehe
slmt hari raye.maaf zahir dan batin...

IntanBerlian said... [Reply]

hehe..
@effie= aku homsick.tp xdelah mcm 1st year dlu.hehe leh kawal lagi.xde nye dah nk bengkak2 mate le..

@smak- hahaha.kat cni paling laku seh sardin.aku leh wa pelbagai masakan ngn sardin.kicap?sambal? kari? rempah? ckp saje.muahaha.

@nina,sile dtg lah.klo lmbat t abes.haha.

SELAMAT HARI RAYE SUME!!!

Related Posts with Thumbnails