Wednesday, September 23, 2009

Result 3rd year dah publish~

www.tips-fb.com

hari ni.time aku tgh tggu patient dkt perio department.tetibe kecoh semcm..result dah kuar!! ahhh sudah.. budak2 batch aku ni suke kecoh lebih2..dah bape kali aku hadapi situasi mcm ni..last2 xde p0n.poyo lbh..

.............................................................................................................................
............................................................................................................................
..........................................................................................................................
.......................................................................................................................................

rupe2nye result dah kuar...pe lagi sume pon g office nk check..aku pon nyibuk2 kan diri..julie dah ajak..

result aku xdelah nk dibanggekan mcm lps2..tp Alhamdulillah pass..syukur..even ade secalit kekesalan kt dlm hati aku ni...pdn muke aku..nape xnk serius blaja dlu2..terimalah..ini je yg ko layak wahai intan!!!

aku redha..dan terime..
mama ckp..Alhamdulillah..syukur..along kan xsht mase tuh..gastrik lah itulah inilah..

pandai tul mak aku nk amik hati aku.huhu...aku xnk bg alasan aku xsht la apelah..tp aku tau puncanya aku sendiri..org len sungguh2 study..gi library lah itu lah,..inilah. aku lak membute ke keje..stdy last minute lagi.. asik online je kejenye..xpe anggaplah ini satu iktibar dan pengajaran utk aku nk menghadapi final year neh..

nk tau result aku?? opss.rahsia..pe yg aku leh bgtau.. oral path lagi 3marks nk distinction.. gen.medicine plak..ramai gile org markah teruk2..so aku xdelah kisah sgt..gen surgery pon same...community plak.. ok aku trime je.even de markah setinggi 160++ gile2..aku hanya mampu 140..h0ho..yaAllah..aku syukur kpd-Mu..

sebenarnye..
aku letih...
aku letih duk india..
aku letih belajar kat india...
aku letih tgk org india..
aku letih lyn perangai org india..
aku letih dgr org ckp tamil..
aku letih nk phm pe diorg ckp.
aku letih nk memaham kan diorg pe yg aku ckp...
AKU LETIH!!! 
phm x????!!!!!!

yg pasti aku xakan pernah letih mengharapkan rahmat dariNYA...
sekian.


Sesungguhnya aku bersyukur kerana aku adalah HambaMU...

0 si gojes suke membebel:

Related Posts with Thumbnails