Tuesday, December 28, 2010

Awak kena faham...

www.tips-fb.com

Dear my sweetheart BAM2,






awak kena faham kenapa saya selalu terdetik perasaan cemburu bila tengok awak dengan orang lain.. sebab saya sayangkan awak.. cemburukan tandanya sayang...


awak kena faham kenapa kadang-kadang saya merajuk, sebab saya nakkan perhatian dari awak...


awak kena faham kenapa saya selalu call dan sms awak, sebab masa itu saya sangat rindukan awak..


awak kena faham kenapa kadang-kadang saya marahkan awak sebab saya nak yang terbaik untuk awak...


awak kena faham kenapa saya buat banyak pengorbanan untuk awak sebab saya nak hidup selamanya dengan awak..


awak kena faham kenapa saya selalu minta nasihat dan pertolongan awak sebab awak kan tulang belakang saya,


awak kena faham kenapa saya selalu ucapka terima kasih pada awak sebab saya nak awak tahu yang saya menghargai awak..


awak kena faham kenapa saya selalu lambat bersiap sebab saya bersiap untuk menambat hati awak.. bukan orang lain..


awak kena faham kenapa saya suka sangat mengadu dekat awak sebab awaklah segalanya bagi saya, saya nak awak saja yang tahu..


awak kena faham sebab apa saya rahsiakan sesuatu dari awak.. sebab saya tak nak awak risau...


awak kena faham kenapa saya selalu risaukan awak kalau awak sakit, sebab saya tak nak apa-apa terjadi dekat awak..


awak kena faham kenapa kadang-kadang saya sensitif dengan awak, sebab saya takut sangat hati saya terluka kerana awak...


awak kena faham kenapa saya takut lepaskan tangan awak sebab saya takut awak pergi jauh dari saya dan tak pulang kembali...


awak kena faham kenapa saya selalu menangis kerana awak sebab hanya awak yang mampu menceriakan hidup saya...


awak kena faham kenapa saya sayangkan awak sangat-sangat sebab saya sendiri kurang faham kenapa sebabnya...



sekarang awak fahamkan.?



i heart u BAM2 dulu kini dan selamanya.


these songs for you sayang,


ONLY YOU



FROM THE BEGINNING UNTIL NOW



p/s: i just can't be me without you.from the bottom of my heart.

14 si gojes suke membebel:

-telordibasuh- said... [Reply]

stiil telor xpaham hahhahaa..moning

EpoLįƒ¦Kunang2 said... [Reply]

Sekarang saya dah faham,
terima kasih intan. ahak. ^^

p/s : Epol tu lawa. hehe

adrinaqamarina said... [Reply]

betol, rina pon salu buat camtu, jeles paling taley elak bila nampak dye dengan orang laen

mie said... [Reply]

ok!!
gue dah paham..
heheheee

nina suhaina said... [Reply]

sayamh kak intan :) mesti rindu bila berjauhan ngan bam2 kan? semoga ALLAH mempermudahkan jodoh kak intan dan bam2 :)

zella y said... [Reply]

wah...sweet nyer...
serious ni...

betul pe awk ckp tu...cume kdg2 lelaki je susah nk fhm... kn??

alinac lover said... [Reply]

yong pon kena wat entri utk abe halim..nak suh dia paham jugak

hahha

IntanBerlian said... [Reply]

telor dibasuh~ haha cakap tamil paham tak telor?

IntanBerlian said... [Reply]

Epol~ haha. sama2 =P yeke epol tu lawa.... =P

IntanBerlian said... [Reply]

adrinaqamarina~ huhu dik, sapelah tak jeles dik.. dah la perempuan lagilah kuat perasaaan tu kan.

IntanBerlian said... [Reply]

mie!~ haha. bagus anak murid dah paham~

IntanBerlian said... [Reply]

nina suhaina~ huhu tq dear. muahhh love ya!

IntanBerlian said... [Reply]

zella~ kadang2 pemikiran lelaki dgn perempuan tak sama.. lelaki anggap remeh je tp kita tak pula. macam tu juga sebaliknya.

IntanBerlian said... [Reply]

alinac lover~ yong!!! mesti. hehe

Related Posts with Thumbnails