Sunday, July 31, 2011

It Happened Only in India #3

www.tips-fb.com

Hi Readers!


Steady gila pakcik! di mana sahaja boleh tidur dengan lenanya.
kompem tak tergolek ni kan? 




ni fenomena biasa yang aku lihat, gaya hebat bila naik bas. Yang comelnya, bila bas berhenti diorang takkan terus naik. Tunggu je dekat luar bas tu.. Tapi bila bas pon dah bergerak, peh semua macam semut kejar gula, berlari-lari anak sambil bergayut macam tarzan. Memang hebat dan mantap tangan diorang ni. huhu. Kuat kot nak bergayut sebelah tangan je. dan hanya sebelah kaki yang memijak lantai bas. hoho. Lepas tu kan, pehhh bau hancing menusuk-nusuk hidung wehhhhh. sentappp je tahan. Apa taknya, dah kencing semua tak basuh. argh.




hehe yang ni gambar aku snap sendiri, ingat tunggu bas nak pergi town, sekali dah macam inilah situasinya, mahu kau masuk celah-celah diorang ni? mampuih macam sardinlah jadinya. Nak tengok gambar yang lain lagi? klik entri aku senbelum ini  "PELIKKAH? UNIKKAH? SARDIN PON KALAH"





Toilet VIP! hehe, aku ni kalau nampak toilet dekat India yang cantik bersih mengalahkan Toilet hotel cap ayam dekat Malaysia. Memang jakun weh. So kalaulah tiba-tiba aku publish gambar aku dalam toilet yang agak sikit cunnya. Tak payahlah korang sentap-sentapkan aku dengan ayat, ek eleh gambar toilet pon nak amik ke? Tu dah kira paling cun lah kalau aku snap gak gambar. Bagilah chance kat aku ni haa... Jakun. 




Ni apa ke jadahnya ni haaa.  haha.





Ni satu lagi kira fenomena paling common lah ni, siapa datang India tak nampak fenomena ni selain orang kencing tepi jalan memang kau sesatlah tu, kompem eroplane kau salah landing dekat asparagus ke astalavista de loca ke kan. So, paling normal kalau kau nampak 5 orang naik sekali, kira ada budak keciklah. Paling menakjubkan, kira memang rezeki kau lah nak tengok keajaiban duniakan, kau nampak macam kat atas ni. Semua pon orang dah dewasa yang kira dah akil baligh. Pastu siapa nampak gambar ni, cepat-cepat snap! Then tag aku ok? haha. Aku jakun.Namanya dah duk India dekat 5 tahun ni.



Ni satu lagi keajaiban yang mesti dilihat. Apa pun kita TIDUR dulu. yeah!




Persaingan yang sihat. NICE! GOAIR paling terbaik! hahaha.




p/s: Sekian sahaja untuk hari ini. Den loteh ni baru balik pasar. Nak pose dah eh? India orang cakap pose hari Selasa. Selamat berpose! 

2 si gojes suke membebel:

nina suhaina said... [Reply]

dorang agak yakin tidur dekat mana2 je kan kak?
anyway, selamat berpuasa :)

Intanberlian said... [Reply]

haha, dik.. ni kira paling hebatlah boleh tidur atas motor camni.hehe

Related Posts with Thumbnails