Friday, November 13, 2009

Andainya kau tahu.....

www.tips-fb.com

well,hari tu birthday pipah...haha.aku suke kalo lepas birthday org nanti aku g menyibuk kt bilik dia..aku nak skodeng2 pe hadiah diye dapat..haha.xsenonoh kan aku..cube try.pasni mesti korg pon addicted mcm aku..


comelkan..tu satu naji bagi..satu lagi nina bg pip.
heh.i like both..dua2 leh pusing2...ade lagu plak tuh.


aku tak bape minat betol stuff yang sebagai perhiasan ni..leh letak atas meja..menyemak gak meja aku.tu yg xberkenan..haha.aku kan rajen study...=P

tapi bile aku tengok2 balik...cantiknye snowglobe ni..alangkah indahnya kalo aku pon ade satu...satu je ok..aku ulang sekali lagi..satu je pon cukuplah...


 wah..jiwang2..tangkap lentok abes...

 
comel kan2..ckplah comel ok..



ni lagi sweett...hehe



mesti romantik kan kalo lah bam2 bagi kat aku..hoho..pastukan..aku macam terase nak sgt globe neh..satu je.tapi aku xnak dari org lain atau sesape lah..aku nak dari bam2 je...*ouh maapkan kejiwangan aku* aku nak satu je..cukuplah..sweetnye..hehe. dah la kalo goyang2...nanti mcm ade snowy..pastu leh pusing2.de lagu.haha. duh,dah nape aku neh...lol.


aku pon cakaplah kat pipah...

"pip,aku nak gak mcm ko neh..cantiklah kalo tgk.pastu kan leh plak main2 lagu..sweet je..tapi aku xbnak org len bagi..aku nak bam2 yang bagi aku je"

"ala tan...ko minta je lah dia belikan tan..kan senang cite"

"weh,gile pe...malu dowh.aku ni pompuan melayu terakhir,ko xtau ke...segan aku nak minta2 kat dia"

"ala,ko neh...ko lah xdpt nanti...ko jgnlah ckp directly...ko masuk je kedai2 yang ade jual mende ala neh.pastu ko ckplah kat diye...bam2,cantiknya...sweetkan kalo bam2 bagi..xpon ko ckplah..uish romantknye kalo dpt hadiah cmni...pastu ko gelak2lah...xde la obvious sgt tan"

"hmmmm leh thn gak idea ko..nanti aku try la...aku kene wat muke comel2 cket..kang kalo xsampai msg mcm mane pip.diye wat2 xphm"

"ah dah cmtu bgtau je lah..ko neh.nak tapi segan...hah pe kate ko tulis kat blog ko..mesti diye bace punye,kalo x...ko hint kat diye suh bace"

"haha..terbaek punye idea r pip...."

maka dengan itu lahir la entri yg best ini...aku anggap sebagai request sempena aku nak balik msia neh..haha..dengan harapan yang menggunung tinggi si bam2 bace entri ini....sekian sahaje.terima kasih.

 ok...kuar topic jap..
hari ni birthday adik aku...
HAPPY BIRTHDAY DIDI!!!!
wahh dah besar panjang dah adik aku
sorg neh...moge pnjang umur
murah rezeki...
wat yang terbaik ok SPM
next week neh...
rindunye kat adik2 aku..




p/s: bam2..i nak yang leh pusing2..pastu ade lagu sekali tau...tq bam2...lap u~

11 si gojes suke membebel:

♥♥ eija ♥♥ said... [Reply]

hehe.. best kan dapat hadiah birthday...

tapi ja tak penah pun dapat hadiah hhuhu...

mama affan said... [Reply]

intan..mintak jgn x mintah..hahah..anta mesia 1 yg wed pny tema 2..huahua..

zunitaramli said... [Reply]

hahah.terbaekk!aku post nk post kt blog la aku nk handbag guess.sure cikun bace!hahaha

IntanBerlian said... [Reply]

to cik eja~
hehe,yeke...pe kate bg hint2 cket.t kalo kwen intan bg hadiah ek.hehe.

to kak ryna~
yeng wed theme tu leh bg hadiah kwen akak.lala..

to ita~
hahaha.wah bag guess lagi hebat2..muahaha,ko kne ikot ajaran tok guru neh ta...kompem menjadi.

3F@unsp0ken said... [Reply]

seb baek nak bam2 die yg bagi
baru ingt nak cari yg 2nd hand murah kt london esok..
JIMAATT!!! xyah beli
alhamdulillah~ hahahahak!!!!!

IntanBerlian said... [Reply]

to ten2~
cettt itu pon mau beli 2ndhand ke.cet2 kemut sgt neh.haha..

3F@unsp0ken said... [Reply]

ingt owg keje cetak duwet ker??
hr tu pn da 2 minggu xmkn nasi... isk3~

IntanBerlian said... [Reply]

xmkn nasi berdiet ke ten.haha...ala ha ciannye..mcm mane leh pape kedane neh.esh.. pelik tol..pe kate jom kite buka kilang cetak duit sesame nak?

3F@unsp0ken said... [Reply]

xnak!!! kalo leh ltk muke owg kat ats duwet tu nak ar.. haha!!!
mn x mkn nasi, kn beras da abes toyol curik.. haha!!!
pss... da update da n3 baru. ngeh3~
sile jgn jelez

IntanBerlian said... [Reply]

haha,toyol skrg pndai dah msk nasi..kagumnye i..u pon kalah ok.. wah nak letak muke ko je ke ten.mane aci..

IntanBerlian said... [Reply]

haha,toyol skrg pndai dah msk nasi..kagumnye i..u pon kalah ok.. wah nak letak muke ko je ke ten.mane aci..

Related Posts with Thumbnails