Tuesday, November 10, 2009

Perlukah aku biadap?

www.tips-fb.com

bln lepas gado ngn pakcik auto,last 2 weeks gado lagi..last week pon gado lagi,kelmarin pon nak gado lagik.semalam pon nak sgt2 gado gak..aku memang hangen betol bile pakcik auto kat sini sewenang2nya naikkan  harge dari seciput jadi bergantang2...bengang abes r...ni dah melampau mentang2 lah muke aku yang comel ni muke foreigner kan.diye cekik darah sampai nak kering dah darah ni...

last 2weeks...
aku bayar duit auto nak g satu tempat tuh.lebih ni..dari 30rupi jadi 40rupi *10rupi je pon.haha* tapi ni da kes pijak pale...aku lawan balik.

last week...
mase nak g kolej,kami bagi 30 rupi cm bese,diye minta lebih.de patut diye kate naik ramai2 byr lebih,byk ensem muke ko pakcik..yg naik ramai2 nye kami.yg bersempit2 aku..yg berpangku2 aku juga.yg melecet2 bont*t sebab pangku2 aku gak..dah le bw mcm ribut topan.ade hati nak minta lbih... diye xpuas hati.boleh pula diye g baling duit tu,wahhh ini sudah lebih pakcik... argh xnak sudah.lantak same ko..pe lagi aku dan member aku blah je...hah,tau plak pungut balik...

kelmarin...
aku g pasar..then pakcik tu nk mhl cm bese lah.aku ckplah wtpe mhl2.selalu harge lain.ni lain pulak.gile ke hape pakcik*xdelah aku ckp gile kat diye kan*...diye cmpak duit.wah lebih2 weh..ikotkan hati aku nak blah je dari situ,si member aku plak.pungut duit tuh.then kitrg blah...h0ho.cm cite tamil.serius r..pakcik kejar balik. malu aku seh...wah aku melawan2 diye..diye ckp tah hape bhse...mcm alien ngn kambeng plak bercakap..kali ni aku surrender..amiklah pakcik..saye sedekah...


semalam...
hah sekali lagi..aku g byk tempat.aku xsuruh pon diye tggu aku.ko nk sgt tggu plakkan.pastu nk charge lebih.dialog smlm aku ngt lagi lah..
aku hulur cm bese lah...tetibe diye tgk duit aku hulur melenting diye.
"mdam 70rupees."
 "no anna,50 only..."
"no2...70! kudinge"
" hey anna..student only..poi sola deh anna!!!!...no2..poi sola deh..50!!! or next time no.wont take u ok???" *aku berkate sambil goyang2kan kepale n telunjuk aku.dah siap jegil2 bijik mate dah ni*
lame2..dah mcm cite tamil plak..ok kali ni aku menang.yes! len kali kene ckp tamil lebih2 lagi neh.haha.

akan datang..still gado2 mcm bese.pernah tgk cite tamil x? hah tau x mcm mane diorg jerit2 gado2 pastu  baik blik..hah cm tu lah aku..pas gado2 sengih2 plak..eratkan silaturrahim..

kwn2 gelar aku suke gado ngn pkcik auto...h0ho.mane bleh pijak pale weh.cket2 boleh la thn lagi..dah la sugar daddy aku xnaikkan elaun.jgn lemak ok...kalo mood aku baik..aku sedekah sekali sekale..mls nk lwn2...wat ruin mood aku je kan..

de satu kisah tuh aku kat bangalore baru balik belgaum..pagi2 bute smpi..baru trun bus ni..sibuk2 cari auto..nk g hotel..sume mahal offer..aku xpuas hati.harge 2kali ganda.aku ckp..xnak..gune meter baru boleh..sorg t offer byr 1 n half gune meter.bengap gile..pagi2 dah nak cekik org.sakit jiwe aku.tetibe ada sorg tu dtg...diye ckp byr extra 20rupi je plus meter ok x? aku pon.ok la...lyn.aku dah la nk terkucil pagi2 neh.leh plak wat drama... then aku ngn sorg kwn aku pon naik r auto tuh...tau x hape diye yg jadi..sekali aku tgk gile ke hape meter neh..gile laju nak mamp*ss..sh*t aku kene tipu dpn2 btg hidung aku..sialan.last2 aku byr same mcm yg mule mhl pakcik len tu offer.aku mls nk gado2.aku tegur pakcik tu...ngt aku xtau ke meter tu tipu.diye tersengih2.mcm nk lempang pon ade.nk sepak pon ade.nk terajang lagi ade...argh sabar2... tapi sbr de limit nye kan?

p/s: agaknye kene jadi biadap ke kurg ajar ek kalo duk india.duh~

10 si gojes suke membebel:

kEy said... [Reply]

wowowwo!
ckp bahase urdu konfem free trus teksi tu~
ekekkee~

Crazee Lazzy said... [Reply]

ko mmg kaki gado ek? hahah.. mmg auto sane x besh.. xde ekon pastu cas lebey.. kicap tu kalo da kicap xleh lawan ngn belacan.. ko menang.. hahah.. ko paham x? hahah

mama affan said... [Reply]

intan..jgn mengganas sangat..huhu.

zunitaramli said... [Reply]

haha.klaka gile tan.ko jd gengsta eh kat sane.siap ckp tamil lg.amma!hahaha.bagus2.teruskan jd gengsta,nnt leh jd bodyguard aku.lol

Ahn said... [Reply]

ala tan,kt mesia pn same.tp terbaik la kau gaduh ngn pcik india.woah,terkesima.jap2 imagine kau ckp keling..
aahahahahaha.
miaw miaw.


p/s.ni yg 1st ke 2nd?aha

IntanBerlian said... [Reply]

to key~
hehe,key xckp urdu la..tamil mari.haha.

to fhad~
huhu mne de aku kaki gado.aku ni pompuan mlayu terakhir ok.ekon free je..msuk angin je sume..klo ujan,ngn ujan ko dpt.hehe.ye aku phm,mestilah belacan menang.lol.dahsat peribhase ko neh,

to kak ryna,
hehe.x kak..xmengganaz..dah abes lemah gemalai dah neh...

to ita~
hahaha.aku jadi bodyguard ko.baik suh cikun lagi gagah kot..aku blaja tamil tu semate2 nk lwn pkcik auto,muahaha..

to kiwi,
ko ke-5...lol,
hurm cpt imagine..konjem2 tamil teriyemma..haha,ala.tu aku mne de gdo2 neh.xbaik.lemah gemalai je aku ckp kt diye tuh.

Ahn said... [Reply]

cis kek.igt first!

Signorina Syima said... [Reply]

adoi.. nasib baik kat india.. kalau kat malaysia nak tlg p buat repot kat LPKP...

beli auto sendiri la intan... hahahaha

IntanBerlian said... [Reply]

to sis syima~

heh,patot beli auto sndri la,leh wat keje part time,huhu

Nuriman Talib said... [Reply]

hahaha intan sivaji the bos

Related Posts with Thumbnails