Thursday, April 08, 2010

kalau ada stalker best ke scary?

www.tips-fb.com

salam semua.



kau pernah tak ada stalker? tak pun ada peminat ke? secret admirer ke?




err kalau minat gitu-gitu je takpelah juga..kalau dah minat tahap melampau sangat tu. agak menakutkan lah..




aku tak tahulah kenapa dan mengapa orang-orang di sini *india tempat aku belajar ni* sangat-sangat desperate. kalau nak berkawan aku tak pernah kisah. aku ni memanglah peramah tak ingat. so aku memang layan baik sebagai kawan dengan sesiapa sahaja. jadi janganlah salah anggap pula. ni lebih-lebih pula..





KISAH 1
 
 
ada satu ketika, seorang kawan kepada sahabat aku *wah apa beza kawan dan sahabat.haha* dia minta phone number aku. si sahabat ni pula bagilah number aku. si kawan ni dok sibuk sms aku. setiap saatlah aku rasa. iyelah, memandangkan india ni kalau sms free. jadi takde lah rugi kecuali aku rasa lenguhnya tangan kan. ke dia tak lenguh. aku tak kisah.dia tanya macam-macam pasal malaysia and bla3. sampai satu hari tetibe dia sms..



intan, i think m in love with u.. i was like..wtfish man!! kau tak pernah tengok pun rupa paras aku apetah lagi berjumpa dengan aku depan-depan.. hati budi lagilah jauh menyimpang.. mulai hari itu aku dah mula tak layan langsung.. lain pula arahnya mamat ni.  dan sampai sekarang dia masih dok sibuk sms aku. tapi aku buat-buat tak kenal.sebabnya aku dah delete pun number dia.unknown number takkan dilayan.harap maaf..


KISAH 2

kisah lain pula, waktu tu aku dekat kedai buku.. tiba-tiba aku rasa ada orang datang dekat je dengan aku dari belakang.. iyelah kita boleh rasakan kalau ada orang pandang-pandang.ke aku perasan? haha. aku pusing belakang..


ada seorang mamat hensem woo.. dia tanya aku dari mana and bla3. aku jawablah. dia orang DUBAI rupanya.. maaf ayat-mengayat dari foreigner sumpah aku tak layan.gerun. dia minta number phone. aku kata maaf saya tak ada..haha tipu sangatkan.. then dia bagi dia punya. ok fine.. sampai bilik aku dah entah campak mana.. lupa. takde hati pun.jangan main-main dengan api.huhu.



KISAH 3

waktu aku tengah keluar dari supermarket. first year kot. ada seorang mamat ni berhenti depan aku. dia kata dia senior aku. dia nak minta tolong aku.dan minta number phone. aku punyalah naif gila pergi bagi. nah amik kau.. tetiap saat kena kacau. padahal bukan senior aku pun..aku terus delete number dia. setiap kali aku ke town nanti dia call. dia nampak aku kot. satu ketika, dia bagi sms



" hi, this is my new number" aku terlupa.sapa plak punye number ni.

"sorry i din have your previous number.mind if m asking who's this?"

" you stupid! this is ***** (aku tak ingat nama dia) u din have my number? u delete it? u idiot!"


sedap je dia marah aku.hoho.

hoho extreme sangat ni.


KISAH 4

seorang batchmate aku tanya aku,

" hey intan there is one senior wanna be friend with u.. "

" nah it's fine"

" hey u shud met him ok? for my sake.later i got screwed by him if u dun wanna be friend with him"

" ouh? sorry, i just cant"


huhu sampai sekarang aku tak tahu ape senior tu buat dekat dia. tapi yang pasti sentiap kali senior tu terserempak dengan aku kat kolej.dia mesti senyum kat aku..


KISAH 5


seorang senior yang sangat baik dan rajin menolong aku. dia minta number aku atas sebab nak tolong aku carikan pesakit.. dan sampai sekarang dia dok sibuk sms aku.sampai aku sound.aku tak sukalah style diorang ni yang nak ber sms setiap saat, rimas tahu tak. so kalau dia sms aku buat bodoh.

bila setiap kali aku ke town dia tanya " are u in town?"

ouh u are here.u are there..bla3..scary tahu tak. nak pergi mana-mana rasa tak selamat. hari tu birthday aku dia bagi satu baju.memang cantik.tapi aku tak pernah nak pakai. orang bagi aku amik.

"hey intan, when u go to spencer (supermarket) tell the cashier urname is intan, and take chocolates from him ok. i bought for u.."



hoho


errr yang ni aku tak de pun ngaku kat cashier tu.





argh panjangnye entri aku.aku publish bukan sebab nak rasa aku hot. atau aku cun ramai peminat.


sumpah tak weh. aku nak nasihatkan.


kalau ada orang minta number phone jangan bagi.


kalau ada orang suka kau.kau tak suka ,tolak elok2 dengan dia.


jangan reject atau malukan dia.lelaki ada ego. kalau ego dia tercalar. macam-macam dia boleh buat. so berwaspada k sayang..


yang lelaki.err aku tak tahu seberani mana stalker perempuan terhadapm korang.hehe.


mahu share?



*gambar ihsan pakcik google*

p/s: tak cun pun boleh ada stalker ke? maybe stalker tak hensem kot.haha.





16 si gojes suke membebel:

myQza said... [Reply]

elelelellele.. dah cukup cun lah tu sampai ramai benau stalker ni dik!

Atiqah Jani said... [Reply]

hukhukhuk .
interesting .
actually da byk blaja psl isu pen-stalker-an ni .
memule dulu tak bape phm sgt .
seram gak rase sbnrnya bile da phm . hohoho
ade plak yg berpendapat benda cmni best .
isk .
ntah ler .
pape pun sumenyer bergantung kpd diri masing2 la kan .

pssttt... harap kak intan kt sane bebaik aje , slmt2 sentiasa . amin ya rab.. (:

Rina Rossoneri said... [Reply]

erk, yeah sangat menakutkan..

kisahsensasi said... [Reply]

kalau citer pasal stalker pompuan... pengalaman member saya la....biasanye lebih kepada surat2 dan kad2 cinta jaa....tak banyak kes yang follow dengan daring....

ღKekunangpelangiღ said... [Reply]

myb they want something else from u.
they thought, bila kita foreigner tmpat dorang dorang leh do what they want. take care :)

IntanBerlian said... [Reply]

si tedi~



haha.takdelah ted. aku tak cun mane. stalker tu.errr desperado kot.

IntanBerlian said... [Reply]

Nurika Jianie~



insyaAllah thx dik.cuba jage diri sebaik mungkin.hmm best ke dik.rasa rimas adalah.huhu.. tak suka dgn stalker,scary.

IntanBerlian said... [Reply]

rossoneri~


salam kenal.huhu.yep sangat2 menakutkan..dia tahu je kite ni g mane..argh.

CITY® said... [Reply]

salam bella,
hakhakhak..

kalo best kita suka
tapi tak suka bila tak best
hahhaha..

sekarang ni akak diperhati oleh stalker setiap hari weh
ewwwwwwwwwwwww..

bengang!!

Ahn said... [Reply]

wah.gela ah.nsb baik la aku bkn jenis stalker pye org.kalau usya pn usya gitu je.abes time tu je.sbb aku percaya kalau ade jodoh xkemana.
cewah.ngeeee... ><

IntanBerlian said... [Reply]

kisahsensasi~


hmm kebanyakkan stalker perempuan ni suka kacau rumah tangga.huhu.iyelah kalau2 orang yang dia minat tu dah de empunya kan.err aku agak le.

tapi kalau surat cintan2 ni takpe je kot kan.

IntanBerlian said... [Reply]

sesayang_andox~


aku stuju yang ni.mungkin juga. mungkin bagi diorang foreigner kan. senang je nak kacau2.

lagi pun ada juga member aku yang dah couple dgn orang india ni.entahlah bagi aku mungkin diorang rasa bangga.

Akmad Toshiro said... [Reply]

amboiiii...ramainya peminat...
sungguh kamu digilai yahhh...
market tuhhh...hahaha...kat india lah..

IntanBerlian said... [Reply]

kak blue~


huhu wah akak pun ada stalker tgh skodeng eh..xbest kan kak., tak sukalah..

akak pun hati2 dgn stalker tu tau.

IntanBerlian said... [Reply]

kiwi~


huhu yep dats make sense.
ada jodoh tak kemane kan.

IntanBerlian said... [Reply]

akey87~


ceh.tak yah lah mention kat india tu.hhoho.

Related Posts with Thumbnails