Sunday, April 11, 2010

Kontez Dialog Kelakar

www.tips-fb.com

yeah finally aku berkesempatan untuk menjoinkan diri 
untuk kontest dari FIT ni.huhu.








hmm sila lah klik gambar di atas untuk tahu terma
dan hadiah-hadiahnya ye..

hmm ouh yeah, gambar mesti dipilih dari blog FIT sendiri.


ini gambar yang aku pilih
*tenet lembab gile tak leh aku nak cari gambar lain*


house: tok perut kau ni bapak besar.bape bulan dah ni.
nape aku tak pasan pun kau ngandung.

pakcik tua: kau dah pehal baru nak amik tahu.9 bulan tahu tak?
mak cacing dah dok sibuk tanya spital mane aku nak kuarkan anak-anak dia ni.


ok sekian. mari kita sama-sama
menyokong FITRIHADI.

ada masa lagi ni samapi kul 11.59 mlm ni.hehe.


p/s: ok FIT aku dah join.sekian.

10 si gojes suke membebel:

CITY® said... [Reply]

yuhuuuuuuuuuu bella,
nak masuk gak la
leh ke?

lalalalla

IntanBerlian said... [Reply]

kak blue~



hehehe marilah join akak!

Akmad Toshiro said... [Reply]

xklakar pon...wakakakak...lucu jek...hahaha, semoga bejaya..

ftrhd said... [Reply]

haha dah update kat list peserta..thanks for joining :)

Wahhhhh! Acer Aspire One (Worth RM1299) To Be Given Away! It’s real! Betul-Betul Free Beb!

Wan Perlis said... [Reply]

good luck
menang kongsi hadiah

IntanBerlian said... [Reply]

akey87~


ceh kau.kelakar dgn lucu maksudnye beza rupenye.hehe.maceh.amin!

IntanBerlian said... [Reply]

FITRIHADI~


hehe,sama2 fit!

IntanBerlian said... [Reply]

wan perlis~


huhu adoih kene kongsi ke? kalau dpt RM50 aku bgi kongsi bau duit boleh.hee

iidyll iceness said... [Reply]

ley r kongsi dgn ak t..hihihi
stakat bau jer xmo r...

IntanBerlian said... [Reply]

iidyLL~

haha.ch demanding eh.

Related Posts with Thumbnails