Saturday, July 10, 2010

Bila semua orang berkata tentang PAUL THE OCTOPUS.

www.tips-fb.com

Salam readers,


aku rasa bila aku sebut saja PAUL THE OCTOPUS.





rata-rata orang mesti kenalkan.

lagi-lagi si kipas mati bola sepak atau world cup.


sotong ni sangat terkenal sebab semua predictions dia pasal Germany's game tepat.. dan bukan tu sahaja.. dia dah start predict dari zaman EURO 2008 lagi..dan 4 dari 6 games adalah tepat.


dan semestinya sotong tetap sotong. hanya haiwan ciptaan Allah yang tidak mempunyai akal fikiran apetah lagi nak predict sesuatu yang belum tentu dia tahu kan. tak masuk akal..


bukannya apa. aku takut ada pula yang terlalu percaya particularly orang ISLAM.. sebab dah tentu-tentu ia menyalahi akidah kan? betul tak? betul kan aku jika aku salah...


kawan aku ada bagitahu hal sotong ni pada aku before Spain vs German. aku macam tak percaya je lah.. then sekali Spain menang. ada gak terdetik dalam hati aku. eh betul pula si sotong ni.. esh.


adakah ini salah satu propaganda atau anasir-anasir jahat yang nak meruntuhkan akidah umat ISLAM.



wallahualam.



biarlah berpada-pada.


tak salah kita saling ingat mengingati.



p/s: correct me if m wrong. wassalam.

18 si gojes suke membebel:

Anonymous said... [Reply]

skrg ni burung nuri lak predict game final...

jgn lps ni ade yg pegi sembah si paul ni sudah...

nina suhaina said... [Reply]

saya setuju ngan sis. karang kalau terpercaya benda2 ni terpesong lak akidah kan..
nauzubillah..

Anonymous said... [Reply]

makin top plak si sotong durhaka nie...

++ comment fans germany ++

zuana said... [Reply]

ahahah mcm2 zaman sekarang...
yg penting say no to racism...
haaa yg tuh baek...
paul tuh xbersalah.. yg bersalah org2 yg percaya n org yg mempergunakan dia...
well tuk final sy sokong spain.. xkisah la per pn prediction dier..

Zida said... [Reply]

betul. khurafat sume ni~

zella y said... [Reply]

nape la org bole pcaya menda2 mcm ni....

mama affan said... [Reply]

yeler..jgn fanatik p percaya siap bertaruh lagi..haram.

Phantom said... [Reply]

lepas sotong burung plak sekarang ni

Thanks sebab saling ingat mengingati

Anna Boleyn said... [Reply]

betul2 kena slng beringat. femes dah paul neh. huhhu

p/s: sory sebab lambat balas kunjugan. tak bape chat lah lately.

jom join ni nak :

http://hanalovenest.blogspot.com/2010/07/contest-miss-cinderella-sempena.html :)

IntanBerlian said... [Reply]

xie~

hmm kalau sape sembah memang lah bengap sangat

IntanBerlian said... [Reply]

nina~

hmm itulah tak lebih2 kan.

IntanBerlian said... [Reply]

Sir Marcelo~

hoho lebih top dari wc kot

IntanBerlian said... [Reply]

zuana~

spain dah menang pon.hehe..

IntanBerlian said... [Reply]

zida~

setuju.

IntanBerlian said... [Reply]

zella~


hmmm benda2 yang macam ni la orang nak percaya.

IntanBerlian said... [Reply]

diyana~


hmm sama2 dear.

IntanBerlian said... [Reply]

kak ryna~

orang2 yang fanatik ni payah kan.

IntanBerlian said... [Reply]

ann boleyn~

heee takpe.paul femes dri wc.

Related Posts with Thumbnails