Tuesday, July 06, 2010

Berwajah baru, tq bro nescafe ais | award | wedges | tag

www.tips-fb.com

Salam Readers tersayang,


huhu akhirnya belog Bila aku membebel ni dapat gak bertukar wajah.hehe. dah lama hasrat aku nak tukar template dan layout sebab rasa agak serabut serabai .. dulu masa balik malaysia tahun lepas aku godeh-godeh semua benda.. semua aku nak letak. huhu ni dah rasa serabai nak tukar pon tak sempat. busynye lah hai final year ni...



nak dijadikan cerita, BRO NESCAFE AIS. tipu gila sape tak kenal.huhu dah tolong editkan balik template ni.. simple dan comel tak? huhu.. banyak dah gadget takde. bro cakap takyahlah banyak-banyak menyemak je..


and aku pon dah ta buat auto readmore. so sesiapa nak tengok entri lepas-lepas boleh lah klik pada ARCHIVE ek.. and tak pon pada MENU.. TERKINI... huhu.



hah ada sesiapa nak tanya pape berkaitan dengan bro nescafe ais pasal belog korang?



silalah tanya bro nes.. orang nye baik hati gitu.


sila terjah link bawah ni ye,


BELOG BRO NESCAFE AIS


------------------------------------


nak ucap tq juga pada sahabat aku

IIDYLL NANA

sebab sudi bagi hadiah birthday in advanced.huhu



aku happy gila, dapat WEDGES idaman malaya.hehe.
nak tahu yang man hadiah birthday aku? cantikkan yang merah tu.
tinggi ni.boleh ke tak boleh pakai belakang kira.haha


-------------------------------------

dan seterusnya, nak settlekan hutang yang ada.


Award dari

KAMITERRITORY




terima kasih ye :-D


dan second award dari

junior tersayang

YATCIE



Terima kasih ye dear...


ouh yeah ada pula TAG yang perlu settlekan.. huhu


layankan,


APA NAMA BLOG ANDA dan KENAPA LETAK NAMA TU?
Bila Aku Membebel....
sebab aku suka membebel...hahaha.. takdelah aku rasa aku suka pula nak guna nama tu ke aku patut tukar kepada WHEN I TALK SHIT...???? hahaha.. mana lebih elok.lol

APA NAMA URL BLOG ANDAdan DARI MANA DATANGNYA NAMA TU?
http://intanberlian87.blogspot.com/
nama aku kot intan tu.. berlian sebab aku ni macam berlian.haha.87 yep dats my year of birth.. hah? memang pon.. aku masih muda...lalalala


APA METHOD DALAM PENULISAN ANDA?
menaip. aku tak menulis..lol.
sebenarnya aku ni bergaya bebas. kadang-kadang aku cerita pasal dental stuff, kehidupan kat india, apa aku rasa, pengalaman, gossip, isu semasa.. dan entah hape-hapa aku merepek meraban.


PERNAH TERASA NAK HAPUSKAN BLOG? SEBAB MUSABABNYA.
tak pernah ada niat. aku sayangggg belog ini.


PERNAH AHLI KELUARGA BACA BLOG ANDA?
yep pernah saja


APA PERASAAN ANDA BILA ORANG KATA BLOG ANDA BURUK SEDANGKAN ADA YANG KATA CANTIK?
ala orang kalau rabun memang macam tu.. maapkanlah je dia.. lagi bagus ni dapat memaapkan orang.. banyak pahala..hehe


BILA BLOG ANDA DIBERANAKKAN?
hmm aku check first entri 12/09/2009.. 
first entri


SIAPA ORANG PERTAMA YANG TAHU ANDA ADA BLOG?
Bam2.


APA PERASAAN ANDA BILA ORANG MENGATAKAN TENTANG BLOG ANDA DI SEKOLAH?
haha, aku tak rasa aku ni glamer kan.
but still pernah ada yang cakap oernah baca.itu je la.


so aku nak tag mereka-mereka ini,

boleh buat tag, amik mana-mana award k..

CIKHELENA
HAZZY SUPERB
IIDYLL NANA
BRO NESCAFE AIS
NINA SUHAINA
ADRINAQAMARINA
NISYA
KIWI
FARAMIRA
ALINAC LOVER
TELOR
YATCIE
ATENCHAN
ZELLA

terima kasih membuat hidupku ceria =D

17 si gojes suke membebel:

Anonymous said... [Reply]

jejaga cik salmah pakai wedges tu..kang jadik katak lagik kang..kekekekek!

nIsYa said... [Reply]

yang hitam tu pun cantik :)

thankiu!!

Hazzy Ishak said... [Reply]

sudah tukar ka?

zella y said... [Reply]

thanks!! heheh

cantiknya wedges tu... zella dh lama teringin nak pkai kasut macam tu tp stiap kali nak beli msti xde size tau...sedih woooo...

iidyll iceness said... [Reply]

huhuhuhu
hey dear...
malu der...aiyoo..
t kuar besday pkai wedges br ar...:P

tq 4 da award..tag 2 ak dh wat..t ak update k...bz woo...
syg ko..

♥♥ eija ♥♥ said... [Reply]

waahhhh
memang cantik pun... adik minta dia tolong mcm mane yek hehe...

suka wedegs akak pun suka jugak :)

mama affan said... [Reply]

intan..suka la kulit baru..simple n cute cam intan..hehe..

lama x singgah cni..camane life? baik2 aje kan..

IntanBerlian said... [Reply]

Che sue~

haha sumpah pasni berhati2.no more jatuh2 tergolek.hehe

IntanBerlian said... [Reply]

nisya~

hitam cantik gak kkan..hehee. sama2 dear

IntanBerlian said... [Reply]

Hazzy Ishak~

huhu tukar rupa lah. asik sama je.hehe

IntanBerlian said... [Reply]

zella~

huhu msti ada tu zella.kene lah cari semua tempat.xpon zella nye siz brand mahal2 sikit kot.hee

IntanBerlian said... [Reply]

iidyll~

malu2 kucing plak.haha.. ok2 sma2.. muuahhh.

IntanBerlian said... [Reply]

kak eja~

huhu hari tu bro offer ak tolong. tapi kalau nak minta tlg pape. akak emel je bro ni.. g kat page dia. ada emel.huhu

IntanBerlian said... [Reply]

kak ryna~~

huhu awww intan cute ke =P

hmm itulah intan pon suke layout ni. simple je kan..

Alhamdulillah kak..sihat2 je. tp busy sikitlah nak final ni.huhu

nina suhaina said... [Reply]

wedges merah tu memang cantik la akak..namapak menyerlah gitu. hihi..

lokeh da amek award..tq ek. nanti update kat blog..ekeke...

faramira said... [Reply]

kak!!

jeles nyer dpt wedgs merah yg hot tuh!! awwwww~~ haha

btw, thnx 4 the award.. akak sorg je yg syg sy~~ hehe

Unknown said... [Reply]

wajah baruuuuu
sukanya!
loading tak lambat dah macam duluuuu

hehehe

Related Posts with Thumbnails