Wednesday, July 28, 2010

private kan blog ke tak.

www.tips-fb.com


dear readers,


pagi-pagi buta aku dah online,


aku nak private kan blog.


maybe start hari ni or esok or lusa


entahlah aku pon tak pasti


blog ni je tempat aku release tension sebenarnya,


hectic day, bad day


sangat tensed.


sorry.



thx for everything sbb sudi singgah ok.



doakan aku tabah,


aku sangat takot nak final ni.


heh, kalau aku hilang pon maybe takde sapa yang sedar,



aku si picicsan ni,
 


pembaca setia pon belum tentu ada. (ada ke)


aku hargai setiap komen dan setiap lawatan korang ok!



salam sayang,

15 si gojes suke membebel:

Hazzy Ishak said... [Reply]

private sebab nak exam ke? atau selama2nya?

Entry terbaru dari Hazzy,
Awas dengan 'emel bayaran balik palsu' yang mempergunakan nama LHDNM.

mama affan said... [Reply]

akak pembaca setia walau kdg2 tenggelam timbul..huhu..

nape intan nak private kan blog? kalau ada org jahat..suh bam2 dush2 jer..hehe..

zella y said... [Reply]

ala....camner zella nak baca ni....
nape tetibe nak private...??
=(

Sha-na.Szied said... [Reply]

tak payah la privet
sy baru je follow bella.

sbb nk khatam bace cerita tajuk BILA BILA BILA tuh

cambes.. hehe

bulatkocik said... [Reply]

aper nie..aku baru jer nk myelami kisah cinta ko & bam2..tak besh lar camni..

ag pun..aku belum abes teroka dan baca abes blog ko ag..;(

adrinaqamarina said... [Reply]

ala,,,,,,,,,,,,,,akak nak pvt kan ke...

Unknown said... [Reply]

sob sob..jgn ler private.. :'(

shiedahkamil said... [Reply]

alaa kak intan.

sy pembaca setia huk3

mie said... [Reply]

why!!!!
anyway, take care....
and good luck...

Unknown said... [Reply]

kenapa3?...huhuhuhu

faramira said... [Reply]

kak... invite sy kalo nk private... hehe.. nk taw gak hectic life as dental student..

Phantom said... [Reply]

kak,janganlah private. !

IntanBerlian said... [Reply]

terima kasih semua. hmm insyaALLAH takkan private.. cari alternatif lain.. maybe buat another blog for private things. this my life. and kamu2 semua lah yg ceriakan hidupku.huhu.. tq so much. muahhh. xoxo

iidyll iceness said... [Reply]

gatai benor nk pvt kn....
mau kne sepak dgn wedges ka???
wedges ko xmkn org ag 2...huhuhu

nina suhaina said... [Reply]

akakkk...sabar ek..
ala, kalo akak nak private blog sy nak baca blog sapa lg? sobsob..

Related Posts with Thumbnails