Sunday, January 03, 2010

si pembalun ikan bakar...

www.tips-fb.com

best nye lah hai balik malaysia...
aku happy..
aku gembira...
happy ngn gembira same tak??

pe buktinya??
aku makan dengan banyaknye..
perot makin kedepan..
de ke perot kebelakang?
cendol aku balun..
kuih muih sume aku telan..
mak aku plak rajen buat muffin lah
kek la..rotilah..
sume aku bantai..
makin berlemak berkrim aku..hoho...
susah woo nak dapat kat salem..
 mestilah kene balun weh..
BAHAGIANYA...

nak balun ikan bakar dengan aku??hohohoho.


 udang sweet sour...

 
 ikan siakap bakar...

 
 kerang bakar....

 
sotong goreng tepung...uh uh..

 
 sebelum makan..

 
 den lapar da neh...

  
 sudah2lah tu bergambar oii..

 
 ecececehh....

 
 hmmm.lapor dah..sume aku bedal...

 
 sopan nye makan..x macam aku..

 
 nurin si bam3...

 
 nak udang???

p/s: nak makan lagi boleh x??




14 si gojes suke membebel:

♥SYAFIQAH ♥ said... [Reply]

beshnye dpt mkn bnyk..i love seafood too :)

Aidi-Safuan said... [Reply]

mak aih..makan xingat dunia.hoho...
semoga berjaya diet semula~

bellar0ssa said... [Reply]

syafika~
hoho. mkn byk sgt best tapi bab perot kedepan sangat xbest..

bellar0ssa said... [Reply]

aidi-safuan~
hehehe.mkn ngt dunia.opss malu i.

dr.jie said... [Reply]

wah ade kat msia da ke?? huhu...

lia bulat said... [Reply]

mak ai sdap nya..tmbh2 kerang bakar 2..melelh aiq lior kta org kedah..hehehe

eza2odette said... [Reply]

yay dah pulang!lepaskan rindu seuasnyerr intan.huuhu

bellar0ssa said... [Reply]

huhu dr.jie~
yeah m back.. tapi xlame pon.

bellar0ssa said... [Reply]

lia bulat~
hehehe.mkn xhengat dunia.!!

bellar0ssa said... [Reply]

eza2odette~
sangat2.rase mcm xnk balik india dah=(

kOkO cokeLaT said... [Reply]

akakaka,
nih bajet makan banyak2 bole simpan dlm perut bwk balik india la ni..akaka
tp ikan bakar memang sedap weh, nak plak colek ngan kuah asam kan..perghhh...terliur plak aku...kakaka

norina hakimi said... [Reply]

makan jgn tak makan!!! bukan senang nk dpt pelung nih.. bon appetit:)

bellar0ssa said... [Reply]

koko cokelat~
hahaha.cube mkn byk2 nk wat simpan dlm perut wat bekalan kat india tapi nampaknye tetap gak simpan kt oh indahwater.

bellar0ssa said... [Reply]

nina~
huhuhu mkn selagi boleh mkn.dah 5kilo naik ni.haha

Related Posts with Thumbnails