Monday, June 14, 2010

Kisah Benar yang terjadi. Hulurkan bantuan buat Hasbi.

www.tips-fb.com

salam semua,


kisah ini kisah benar yang berlaku kepada salah seorang sahabat kami di Bangalore.bantuan kalian juga diharapkan.. marilah tolong sumbangkan..apa yang terjadi bukan itu yang kita mahu kan.. semuanya adalah ujian dandugaan dari Allah Taala terhadap HambaNYA..


apa yang aku harapkan.. moga SAUDARA HASBI tabah dengan ujian yang datang.sesungguhnya tiada siapa yang mahu diuji apetah lagi duduk di negara orang.. jauhdari keluarga dan sanak saudara...


Jika aku ditempat Hasbi belum tentu aku setabah dia.. mungkin mahu gugur jantung aku menghadapi setiap detik dan hari yang mendatang... bagaimanapun, rakan-rakan disekeliling sentiasa ada untuk membantu...


oleh itu.. aku seru rakan-rakan di sana untuk membantu Hasbi.. Moga Allah permudahkan urusan Hasbi.. amin.


sila baca kisah HASBI di blog milik nya di

HASBI NEEDS HELP.


p/s: doa dan ikhtiar moga Allah permudah kan urusan Hasbi..

10 si gojes suke membebel:

adrinaqamarina said... [Reply]

walaupon rina tak bpe nak paam sangat...tapi moga dye tabah hadapi sume neh la...=)

zella y said... [Reply]

dh baca...
sedih...
harap2 saudara hasbi tabah!

teruknya traffic kat india...

helena's said... [Reply]

intan~sedih sangat bile bace..insyaLLAH NAK tolong walaupun sedikit..

fikaryna said... [Reply]

semoga dipermudahkan..

berat jugak apa yg ditanggung..

bellar0ssa said... [Reply]

adrinaqamarina~

huhu kene bace kisah kat blog hasbi barulah paham dik.

bellar0ssa said... [Reply]

zella~


memang sangat2 teruk.kemalangan tak yah cakaplah.ngeri kdg2 naik public transport

bellar0ssa said... [Reply]

cikhel~

marilah hulurkan bantuan =D

bellar0ssa said... [Reply]

kak ryna~
memang berat..hasbi baru je sampai india 4 bln dan kene tempuh semua tu..

[[iidyLL_iceneSS]] said... [Reply]

hurmmm...
ujian yg sgt berat..
hope die tabah..
br 4 bln dh jd mcm2..
mmg dugaan bgnya..

bellar0ssa said... [Reply]

iidyll~


hmm kalau aku pon belum tentu setabah tu..

Related Posts with Thumbnails