Thursday, June 24, 2010

Lokasi First Date aku dan si bam2..

www.tips-fb.com

salam readers,



nak sambung sedikit kisah aku dan bam2.weeee.


hmm, selepas matrik tangkak..aku dapat tawaran dari MR.JPA untuk ke luar negara. jadi aku kena sambung buat persediaan di shah alam seksyen 13 KUTPM.. masa tu memang aku dah lame tak jumpa bam2. then lepas aku pergi shah alam.. dekat sikit lah.. masa tu bam2 dah ada kat Matrik UIA PJ..


bam2 ajak jumpa..wah dating untuk 1st time setelah 10 bulan kenal.huhu.. aku nervous gak ni.. yola aku dah gemuk masa tu.haha.. balik2 PLKN sumpah aku gemuk gila..aku pun kompius.. orang lain kurus cun aku ni gemuk hitam legam..makkk aiii... macam raksasa pon ada... dengan jerawat melambak kat muka...wahhh tak nakkk... malu nak jumpa..huhu... macam-macam aku pikir ni..kalau bam2 tengok aku terus tinggal aku cam mane kan.. adoih.


then aku bagitahu bam2.. nak jumpa kena tanya mama dengan ayah dulu..hehe.


aku bagitahu mama then mama suruh bam2 call..


bam2 call.. aku tak tahu apa butir-butirnya.. yang aku tahu.. mama kata mama dah pesan macam2 kat bam2.. ni anak dara mama ni..kene jage elok2..wah...haha.


bam2 tak tahu tempat tinggal aku yang kat SEROJA tu.. so, Bam2 tunggu kat KUTPM.. (bam2 suruh ayah dia tunjuk jalan pi KUTPM...haha)


masa aku jalan pi kereta tu..dup dap dup dap jantung aku.. then masa tu dari jauh dia dah senyum.huhu.. masa tu rasa nak pecah dah dada aku.nervous punya pasal.. tapi kalau ye pon takkan bam2 nak kutuk aku cakap...

"weh pehal muka kau hodoh gila... macam kawah bulan je??? "
"pehal muka ko itam cam bontot kuali ha?"
" pehal kau gemuk gila cam tong drum hah?" ye tak??? agaknya dia simpan dalam hati je kot...huhu
dan bam2 tanya..nak gi mana ni? hmm entah lah..mana aku tahu kan.. hmm pale hotak aku ligat pikir ni.. hmm gi GIANT lah?? hoiii rasa nak sekeh pale aku..ada ke dating kat GIANT??? 


tapi bam2 pon drive je gi Giant yang tak sampai seploh minit dari KUTPM..hoho.. dah tu kitorang masuk.. pusing sana..pusing sini.. nak makan pon dah kenyang..haha..nervous beb.. nak cakap pon sepatah sepatah yang kuar...wahhhh2 dalam msg bukan main ligat kan.. depan2 macam strangers..haha.


aku rasa tak sampai setengah jam dalam giant tu..dah kuar.. entah nak buat apa dalam giant pon aku tak tahu.haha... then bam2 kata jom ikut bam2 pi tempat lain..



err mana dia nak bawa aku ni...


rupanya dia bawa aku pi KL.. huhu


so secara officialnya... First date aku bukan di GIANT SHAH ALAM ok..


tapi... di LAKE GARDEN... heee... sweet tak bam2.. pusing2 situ.. then nak dekat petang.. bam2 ajak balik.. sebab mama dah pesan jangan balik lewat2...huhu..


aku ni clumsy sikit... ade ke aku nak tergoleh masa turun jambatan kat lake garden tu..,cehhh.. buek malu den jo..


bam2 ni muka tak malu.. huhu. time dalam keta tu.. dia nyanyi kuat2... selamba rock je dia..haha.. takpe nasib baik sore sedap gitu..hehe.. sampai sekarang aku suka bila dia nyanyi tuk aku.hee...


sebenarnya ada satu benda yang aku buat.. sampaikan bam2 akan kenang,ungkit dan ingat sampai sekarang.. nak tahu apa? opssssi rahsia..haha.. malu nak bagitahu...


hmm tak pernah dah jejak Lake Garden tu lagi..nak pergi lagilah.. nak mengimbau kenangan aku dan bam2..boleh tak bam2?hehe

sejak daripada hari tu.. kalau bam2 nak dating ke nak datang jumpa aku ke.. mesti bam2 kena minta permission dari mama dengan ayah aku.huhu...


hee asal weekend je nak dating.wee.. kalau aku tension2 nak exam.mesti bam2 datang seroja.. saja jumpa.itu je lah.. nak keluar kan tengah exam.heee..


masa tu aku rasalah.. even hodoh mana pon aku.. gemuk mana pon aku.. bam2 memang sayang aku..cewahhhh... gedik.bluek.. jangan muntah ok..muahaha..bagi chance lah aku berjiwang karat..hehe... 


p/s: heee.. nanti aku pikir nak sambung part mana lagi ek?

22 si gojes suke membebel:

iidyll iceness said... [Reply]

huhuhuhu
korg nie...mcm gula betui..
sgt2 bgula..ngee~~
malu2 segan ms mule2 jmp jer kaum Adam nie.. 10minit pertama..
pas2,hentam jer..malu pn tah p mn.
kt plak yg tkedu tgk depa giler2 cm2..

faramira said... [Reply]

hahaha.. bace kisah akan nie terigt lak kisah sy dlu..

first date mse balik PLKN gak..yup.sy juga itam dan gemok.

clumsy pon same gak.. ade ke patot sy nk terjatuh mse naek eskelator.. malu nyer!

hope akan ngn bam2 akak kekal! (^_^)

Hazirah Barakbah said... [Reply]

hehe bam2 gitu. cam ala-ala manje jer korg ni eyh? smoga kekal k :)

IntanBerlian said... [Reply]

iidyll~

hehe.. aduhai. memang pon.mula2 je malu2 kucing kot.hahaha..

kenapa aku bergula2?lol

IntanBerlian said... [Reply]

Hazirah~

tq dear.heee.. manje ke ?=P

IntanBerlian said... [Reply]

faramira~

bam2 kata clumsy tu comel.hahaha. yeke?

iidyll iceness said... [Reply]

kucing pn xmalu cm depa..
sb sweet der..huhuhu

faramira said... [Reply]

comey la ko.. (puji diri sendiri)
*malu2* hehe

IntanBerlian said... [Reply]

iidyll~


tak malu tapi sweet takpe..muahahaha.. aku tak kisah.sebab aku nak yg romantik2 gitu.

IntanBerlian said... [Reply]

faramira~

kita adalah golongan2 comel.cepat ngaku..hahaha

nina suhaina said... [Reply]

ala, sweet je akak ni..
mesti time tu hati tengah bunga2 kan..
alolo romantiknya bam2 nyanyi kat akak..hihi..


p/s: nanti sambung lagik tau..hihi..

zella y said... [Reply]

ala...klu nak cerita,mana boleh rahsia2 miahahahah....

xle nak muntah la...zella puasa hehhehe

♥♥ eija ♥♥ said... [Reply]

hehe.... zaman budak2 memang sweet hehe..

akak dulu tak merasa pun hehe...

IntanBerlian said... [Reply]

zella~

haha ada kena simpan kang muntah plak pose2 ni.kang dah batall..hahah.

IntanBerlian said... [Reply]

nina~


heee.. mat bunga ngn minah bunga.. bunga2 lah jadinye..wee insyaAllah nanti akan cuba sambung..carik part mane nak dicite.hgee

IntanBerlian said... [Reply]

kak eija~

hee akak dah tunang..rasa pas kahwinlah lagi best.hehe

miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply]

bambam ?

nape pom sweet.

aihhhh kimsalam je lah Bhahahaaaa

ftrhd said... [Reply]

alahai sweet ar.. rasa nak nangis je ;)

*i wish boleh dapat lovestory macam cik bella gak hehe

nIsYa said... [Reply]

ape yang rahsia tu?? klau malu nak cite, meh bisik kat sya :)

IntanBerlian said... [Reply]

miss lolly~

heheee.. tlg jwbkan ni.wslm.haha

IntanBerlian said... [Reply]

fitrihadi~


ceh surenye boleh lah.siap buat novel lagi.weee

IntanBerlian said... [Reply]

nisya~

*bisik* nama pon rahsia.hahaha

Related Posts with Thumbnails