Thursday, February 25, 2010

Nak menang 10 pounds dengan mudah?

www.tips-fb.com

ok,cut the crap.
aku kena study malam ini,
aku manusia paling pemalas
dekat bumi Salem.
aku malas
yes aku malas.

tapi aku kena study at least 5 topics
secara pukal.mahu aku tak tidur malam.
weh intan.
cut the crap ok!

gaga.
ingat tak aku pernah join 
satu contest joegrimjow
dan aku mempertaruhkan
entri ini bertajuk
true meaning of love

joe dah buat review untuk
setiap peserta kat blog joe...




tarikh tutup : 1 MAC 2010

ada sesapa nak menang 10 pounds 
dengan mudah?

mari teka siapakah pemenang contest ini,
joe nak bagi 10 pounds sape yang
boleh teka paling dekat sekali dengan 
keputusan contest tu.

aku bukan  suruh korang teka aku.
hahahaha.aku layak ke?
tapi kalau nak vote aku pon boleh saja.
tapi silalah pastikan aku layak untuk di vote ok?
aku tak nak buta-buta je orang vote aku.

pemenang nmbor 1 dah ditetapkan
pemenang kedua,ketiga,keempat dan kelima
orang boleh teka.dan mungkin akan dikira vote itu.

nah sila join untuk menang 10 pounds dengan mudah.

klik link bawah ini untuk ke 
bebeh.
adios.

btw,aku nombor 38
hahahaha.abaikan.aku saja nak bagitahu.

p/s: nanti aku bebel lagi.buku dah panggil-panggil ni.lalalala.

2 si gojes suke membebel:

zella y said... [Reply]

1o pound...
boleh tahan tu....

IntanBerlian said... [Reply]

hehe.mesti try zella~

Related Posts with Thumbnails