Tuesday, March 02, 2010

Contest : Berbaju kurung dan berbaju kebaya menawan dan lambang wanita asli?

www.tips-fb.com

ini contest seterusnya yang aku gatal nak join.

tak susah.

semudah ini saja.

pakai baju tradisional melayu

dan posing.hehe.

posing macam sis honey ok?

contest ini dianjurkan oleh

untuk segala terma dan syaratnya
hadiahnya sangat-sangat menarik!

TARIKH TUTUP : 7 MAC 2010
inilah gambar yang aku pertaruhkan.

 
ok sis,ini gambarnya.

suka sangat gambar-gambar ni.
hee..sebab nampak sangat keayuan masing-masing.
masa ni baru balik dari sambutan 1 MALAYSIA.
sebagai tanda menyokong 1 MALAYSIA..
warga malaysia di India pun mahu sama berkumpul
dan mengangkat ikrar...

ouh ye sis.
intan yang berbaju kebaya ungu itu..

intan nak masuk contest ini kerana....
contest ni agak lain dari yang lain sebab
kena berpakaian tradisional.. 
pakaian tradisional ni sangat penting sebab ia melambangkan
kemelayuan dan kemalaysiaan kami
terutamanya bila kami jauh di perantauan..
hmm orang kata,berbaju kebaya mahupun
berbaju kurung nampak keayuan? betul ke?huhu..

pada awalnya,semua kawan-kawan intan agak pelik dengan
baju tradisional malaysia..diorang tanya macam-macam.
huhu.tapi dengan bangganya intan pakai ke kolej.
bila dah jauh-jauh dari malaysia apa-apa yang
melambangkan kemelayuan dan kemalaysiaan mesti 
rasa sangat-sangat bereerti.
huhu..bila menyanyikan lagu kebangsaan negaraku
di tempat orang ada rasa nak menitik air mata.
rasa macam sayangggnyaaa kat malaysia.
dan dah tentu tak ada negara terbaik
melainkan malaysia..kalau dibandingkan india=P

intan suka kaler apa?
suka sangat-sangat kaler merah.
huhu nak tahu kenapa.sebab rasa macam highlight gila 
pakai merah.hehe..merah kan melambangkan keberanian..


ouh yeah.intan tahu contest ni dari sis ryna!


p/s: suka berkebaya.suka sangat.lol.


7 si gojes suke membebel:

joegrimjow said... [Reply]

haaa
nak join jugak la
hehe

bellar0ssa said... [Reply]

haha.joe.mari2.ko nak pakai baju kurung ke.=P

ok2 baju melayu.

bellar0ssa said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
HOn3YB33 said... [Reply]

noted..!!

gud luck ya..

meriah sungguh gambar tuh..

utk joe..boleh ajer join..pakai baju mcm pahlawan pun ok...

ada sorg baru lelaki dalam contest ini...

huhuhuhu...

gud..gud..!!

bellar0ssa said... [Reply]

sis honey!

huhu thx! meriah kan.hahaa.. nama pun 1 malaysia.mana tak meriahnya kan sis..

joe kalau pakai baju pahlawan melayu mesti macam hang tuah.lol.

HOn3YB33 said... [Reply]

UNTUK PERHATIAN SEMUA YANG MENYERTAI CONTEST BAJU KURUNG MENAWAN...

contest ini telah ditutup penyertaanya..
semua peserta adalah seramai 52 orang..
dan ianya akan dipilih sehingga mendapat top 10...
nantikan to 10 iaitu 3 hari dari sekarang...
sekiranya anda terpilih sebagai top 10...
pastikan anda membuat sesuatu untuk menraih undi daripada blogger lain kerana 30% undi berada di tangan blogger...

itu sajork...

anda tidak akan diberitahu samaada anda adalah top 10 atau pemenang...so rerajin ler..mengklik kat blog honeybee...sekiranya masa sudah tutup tetapi anda tidak menghubungi honeybee maka akan ada backup winner disitu...harap maklum...

last..thanks coz join this contest..gud luck..!!

bellar0ssa said... [Reply]

thx sis.wahh tak sabar menanti.harap2 diriku ada dlm top10.hoho

Related Posts with Thumbnails