Saturday, March 06, 2010

Iklan yang menyentuh jiwa vs lollypop

www.tips-fb.com

salam bloggers.

selamat malam.hehe.

malam ni aku nak share dua benda ni
ni satu iklan yang aku rasa syahdu betul kalau tengok.

dah lama iklan ni.

tahun baru cina,aku jumpa kat blog



aku pun nak menjaga ayah dan emak aku nanti.

dan satu lagi huhu.cam biasa aku kan peminat k-pop dan j-pop

yang ni video klip yang aku suka tengok.
aku tahu korang tak suka.tak suka jangan tengok.

sebab agak gedik.hoho.

lagu LOLLYPOP from 
BIGBANG and 2NE1

aku suka tengok colourful kan?

p/s: dua benda berbeza..


6 si gojes suke membebel:

Aus MeLankoLik said... [Reply]

owh gajah..
hahaha..
iklan ni laki tu macam ganas..
tapi baik hati sebenarnye..
keke..
macam aus kan..
mekasih !

bellar0ssa said... [Reply]

Aus Melankolik~


hehe,higlight cket.aus macam gajah,sama2.lol

wawan said... [Reply]

muka nampak ganas.. tapi dlm hati ada taman.. i loike!

hehehe

Farazila said... [Reply]

hah colorful la lolipop nie...

comel2 n ensem2 sumenyeee

bellar0ssa said... [Reply]

wawan~


huhu..dats we called human sis.banyak personaliti...

bellar0ssa said... [Reply]

Farazila~



hehe.sis jom menjadi gedik macam mereka.lol

Related Posts with Thumbnails